מרפאת שיניים בפתח תקווה

תוכן עניינים

הכרות עם מרפאת השיניים

מחפשים מרפאת שיניים בפתח תקווה והסביבה ? 
אנו מציגים את
המרכז לרפואת שיניים – מרפאת השיניים שלנו עבור תושבי פתח תקווה, בקעת אונו גבעת שמואל והסביבה, במרפאה אנו מציעים פתרונות יעילים ומקצועיים לבעיות שיניים שונות. במרפאה שלנו, אנו מתמקדים בהענקת שירותי רפואת שיניים ברמה הכי גבוהה ובאווירה נעימה ומרגיעה.

טיפול שיניים איכותי

אצלנו במרפאת השיניים הנמצאת רק 5 דקות מפתח תקווה, לא תראו דברים מהסוג הזה. אצלנו במרפאת שיניים בגבעת שמואל, תקבלו יחס אישי. ד"ר יוסף בן יוסף, בוגר אוניברסיטת תל אביב ובעל השתלמויות רבות ומגוונות מאורטודנטיה וכלה בשימוש במכשור מתקדם וחדשני. במרפאה אנחנו מתמקדים באיכות טיפול השיניים שאנו מספקים ולא בכמות המטופלים, ועדיין אנו מצליחים לשמור על מחירי טיפול מפתיעים והוגנים מבלי להתפשר על איכות טיפול השיניים. 

הכרות עם מרפאת השיניים
יישור שיניים

איכות ולא כמות

השירות המוצע כיום במרפאות השיניים הציבוריות ושל קופות החולים יותר ויותר דומה לסוג של מפעל, זה לא סוד. מדובר על פי רוב בסרט נע גדול ומשומן שמטרתו היא לסיים את הטיפול במשך הזמן הקצר ביותר ולמלא את המרפאה בכמה שיותר חולים. לכן לעיתים רבות תפגשו במרפאות השיניים של קופות החולים בעיקר רופאים צעירים ומתחילים לעיתים חסרי ניסיון טיפולי, שמטרתם היחידה היא לצבור ניסיון טיפולי בטיפולים בסיסיים לאחר שסיימו מה שנקרא סטאג' או התמחות.  בשביל שתקבלו טיפול מקצועי ומורכב יותר, תצטרכו להגיע כבר מספר פעמים למרפאה ולהיפגש עם מספר רופאים שונים עד שתקבלו תכנית אחת.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 03-624-8236

תוכנית טיפולים מלאה ומקיפה המותאמת אישית

תוכנית טיפולים מלאה ומקיפה המותאמת אישית

צוות הרופאים בניהולו של ד"ר בן יוסף כולל את המומחים המובילים בתחומם, מנוסים בהכל, מסתימות רגילות או מורכבות להצלת השיניים ועד שתלים דנטלים וכתרים אסתטיים. במרפאה תוכלו להגיע לפגישה ולבחון את האפשרויות הטיפוליות שישנן עבורכם ואולי גם לחסוך כסף ולקבל טיפול מקצועי ומקיף במקום אחד. 

שירותים מגוונים לבריאות הפה שלכם

אנו מציעים שירותים מגוונים לבריאות הפה שלכם. זה כולל טיפולים כמו מניעה, שיקום, כתמי שיניים, ועוד. אנו משקיעים במכשירים וטכנולוגיות מתקדמות לשיפור התוצאות.

אווירה מרגיעה ונעימה

אנו מבינים שלרבים יש חרדה מביקור ברופא השיניים. לכן, אנו משקיעים ביצירת אווירה מרגיעה ונעימה. הפסיכולוגיה של המטופל היא לעיתים קרובות מרכיב מרכזי בחוויה של הטיפול.

הביטחון בטיפול: מרפאת שיניים מצטיינת בפתח תקווה והסביבה

היינו יכולים להסביר במילים רבות מדוע אנו המרפאת המצטיינת בפתח תקווה והסביבה, אך אנו מעדיפים לתת לחוויה לדבר בעד עצמה. הגיעו אלינו לטיפול ותבינו מייד מה מייחד אותנו. בנוסף, אנו מזמינים אתכם לקרוא את הביקורות שמטופלים שלנו כתבו עלינו.

טיפול באמצעים ומכשירים מתקדמים והגיינה מלאה בטיפול

אנחנו מבינים את חשיבות השימור על הבריאות השיניים שלכם. לכן, אנו משקיעים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובמכשירים מדויקים, מה שמאפשר לנו להעניק לכם טיפול שיניים מלא מניעתי ומקיף.

לסיכום :

במרפאת השיניים שלנו לתושבי פתח תקווה והסביבה, אנחנו מחויבים להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר. אנו מתחייבים לספק לכם שירות יעיל, מקצועי ואדיב, באווירה מרגיעה ומניחה. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולתאם פגישה עם רופא השיניים היום.

Google Reviews

5stras
gal ahronigal ahroni
04:25 09 Feb 23
רופא נהדר מקצועי עיניני יש לו סבלנות מיוחדת במינה עשה לי עקירה כירוגית שהותירה אותי ללא כאבים, במה שרופאים אחרים נכשלו הוא הצליח ישר כח
בצעתי טיפול עקירה וכל כך חששתי מהתהליך ופחדתי שיכאב אך הטיפול היה מדהים! כמה רגישות סבלנות ומקצועיות באדם אחד.הייתי סופר לחוצה, פעם ראשונה שעוקרת שן, ולכן דר יוסף עצר מספר פעמים באמצע הטיפול נתן לי להירגע מהלחץ והבכי והמשיך שוב. הטיפול עבר ללא כאבים וההחלמה היתה מדהימה. כמה שעות אחרי שכחתי שכבר עקרתי שן. לא האמנתי שעקירת שן תהיה תהליך כה פשוט ללא כאבים לפני ואחרי.
Tom TsarfatiTom Tsarfati
10:19 17 Nov 22
רופא שיניים מומלץ ביותר. מקצועי, אדיב, סבלני ומחירים הוגנים.כל הטיפול במרפאה מתבצע באופן רגוע. הגעתי אליו בעקבות המלצה של בן משפחה ואחרי ששני רופאים המליצו על עקירת שן בינה לצורך ביצוע סתימה לא פשוטה בשן הצמודה. הצוות של דר יוסף ביצע את הסתימה ללא עקירת שן הבינה. הטיפול לא כאב כלל ואני מרוצה מאוד מהתוצאה.
אנחנו מטופלים מאושרים של ד״ר יוסף בן יוסףבשל חוויות קודמות חששנו לטפל, ואצל הד״ר בוצעה חוויה מתקנת!-טיפול ללא כאב!!לא מדובר בקליניקה אלא בבית!יחס אישי והקשבה יוצאת דופן לרצונות המטופל!!ממליצים לכם בחום להבין מקרוב את ההרגשהוהכי חשוב לחייך מאוזן לאוזן עם תוצאות מושלמות🤩
Olya NOlya N
12:20 15 Mar 18
קודם כל הוא רופא מאוד מקצועי. יוסף נותן אבחנות מדויקות ומבצע את עבודתו בקפדנות רבה. חשוב גם לציין שהוא רופא מאוד הגון - תמיד פועל רק לטובת המטופל (תחום רפואת שיניים בארץ מאוד פרוץ ויש הרבה אנשים רמאים שעוסקים במקצוע ומאוד מאוד קשה למצוא מישהו שיפעל לטובת הפציינט ולא לטובת הכיס שלו). דר בן יוסף גם מאוד קשוב למטופלים שלו, עדין ורגוע. יש עוד משהו חשוב במרפאתו - שמירה על הגיינה וסטריליות! דר בן יוסף מקפיד על סביבה סטרילית (זכרו שכשמישהו נדבק במחלה מדבקת דבר ראשון ששואלים אותו: "מתי ביקרת אצל רופא שיניים?"). לכן אני ממליצה (!!!) בחום על הרופא (ואני דווקא הבן אדם הכי חשדן בכל מה שנוגע לרפואת שיניים, כי עבדתי בתחום ואני יודעת עד כמה התחום בעייתי בארץ).
js_loader

שאלות נפוצות

אתה יכול להזמין תור באמצעות האתר שלנו או להתקשר אלינו ישירות.

עקבו באתר אחר שעות הפעילות שלנו.

כן, אנו מציעים שירותים לילדים ומשפחות.

אנו מציעים שלל שירותים, כולל טיפולים מניעתיים, שיקום, סתימות רגילות ומורכבות, שתלים, טיפולי שיניים אסטטיים ועוד.

אנו ממליצים להגיע כמה דקות לפני התור, ולהגיע עם רשימת שאלות או החששות שיש לך. במידה ויש לכם צילומי שיניים עדכניים מומלץ להביא אותם יחד אתכם לטיפול או לפגישה עם הרופא שיניים.

מרפאת שיניים המרכז לרפואת שיניים היא מרכז מוביל באיזור פתח תקווה והסביבה. המקצוענות שלנו, השירות האישי, האווירה הנעימה במרפאה שלנו ושימושנו בטכנולוגיה מתקדמת הפכו אותנו לבחירה המועדפת של תושבי האזור. אנחנו מחויבים לשמירה על בריאות הפה שלכם ולספק שירות שיניים מצטיין.

התעדכנו באתר בשעות הפעילות של הקליניקה וחייגו אלינו בשעת הצורך.

בואו להתרשם מאלבום העבודות המדהים של ד"ר יוסף
בואו לקבל המלצות ממטופלים שעברו את הטיפול אצל ד"ר יוסף
דילוג לתוכן