טיפולי שיניים משמרים

תוכן עניינים

טיפולי שיניים משמרים במרכז לרפואת השיניים, גבעת שמואל

טיפולי שיניים משמרים הם הלב של רפואת השיניים והם הכרחיים לשמירה על בריאות הפה לאורך זמן.
במרכז לרפואת השיניים בגבעת שמואל, בראשות הד"ר יוסף בן יוסף, בוגר אוניברסיטת תל אביב, אנחנו מאמינים באיכות ובמקצועיות. השם שלנו מתחייב, ואנחנו בוודאות נדע לעזור לכם אז בואו נתחיל.

טיפולי שינים משמרים

סתימות לבנות

בניגוד לסתימות האמלגם, הסתימות הלבנות מציעות פתרון אסתטי יותר לחולי הפה. הן מתאימות במיוחד לשיניים הקדמיות, משלבות את המראה הטבעי של השן ומבטיחות תוצאה אסתטית מרשימה.

סתימות אמלגם (מתכת)

במרפאתנו אנחנו מבצעים סתימות אמלגם בטכניקה מודרנית ומתקדמת. אמלגם הוא חומר מתכתי המצוי בשימוש מובהק בזכות עמידותו הגבוהה ואורך חייו הארוכים. הטכניקה הזו מתאימה לחללים גדולים ובמיוחד לשיניים האחוריות.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 03-624-8236

טיפול שורש

הטיפול בשורש הוא אחד הטיפולים החשובים ביותר ברפואת השיניים. במרפאתנו, בביצוע הד"ר יוסף בן יוסף, אנחנו מבטיחים לכם טיפול מקצועי ומינימליסטי, המפחית את התחושת הלחץ והדאגה.

טיפולי שינים משמרים

טיפול בריח רע מהפה

ריח רע מהפה הוא בעיה המטרידה הרבה מאוד אנשים. הוא בעיה שאינה רק יכולה רק לפגוע בביטחון העצמי שלנו, אלא יכולה גם להסביר על בעיות בריאות הפה או אף בריאות הגוף הכללית. רופא השיניים לפעמים הוא הכתובת הטובה ביותר לטיפול בהפרעה זו, והנה כיצד הוא יכול לעזור:

  • אבחון הבעיה: ראשית, הרופא יבחן את הפה על מנת לאתר את מקור הבעיה. האם היא מקורית מהחניכיים, מגינגיביטיס, פרידונטיטיס, או אולי מבעיות בלשון.
  • המלצות לשיפור הגיינת הפה: רוב הבעיות של ריח רע מגיעות מחוסר בגיינה נכונה. הרופא יכול להמליץ על טכניקות צחצוח נכונות, שימוש בחוט דנטלי או במשחות שיניים מסוימות.
  • טיפול מקצועי: במקרים מסויימים  אנחנו מציעים פתרונות יעילים, מבוססים על המון ניסיון ואף שיטות וטכניקות חדשניות שיסייעו לכם להימנע מהבעיה הזו.

טיפול בשיני בינה

שיני הבינה הן אתגר בפני עצמן. אצלנו במרכז, אתם בידיים הטובות ביותר. המעבר התוך אורלי הוא מהיר וכאבים מינימליים.

איך אפשר לשמור על הגיינת הפה והשיניים בבית ?

  • הגיינת פה יומיומית: אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על בריאות הפה היא על ידי שטיפה יומיומית ונכונה של השיניים. השימוש בחוט דנטלי ובמשחות שיניים איכותיות הוא הכרחי.
  • טיפולים מונעים: טיפולים אלה כוללים שטיפת פה במי פה שונים דוגמת ליסטרין או אורל בי קולגייט ( פלורידציה) אך לא מומלץ לעשות זה יותר מפעם פעמיים בשבוע. וכמו-כן מומלץ לעשות לשים לב לא לעשות זאת עם חומרים הצובעים את השיניים.
    גם הקניית התנהגות נכונה והמלצות לצורת התזונה המתאימה לבריאות השיניים תעזור.
  • בדיקות וסקירות תדירות: חשוב מאוד לבצע בדיקות שנתיות או חצי שנתיות לזיהוי בעיות ומחלות בשלב המוקדם ביותר.
  • טיפול בזיהומים ובגינגיוויטיס: במרכז לרפואת השיניים בגבעת שמואל, אנו מציעים גם טיפולים במצבים של זיהומים בחניכיים ובלשונית.

  • שמירה על החניכיים השיניים: לצד השמירה על בריאות השיניים עצמן, חשוב לשמור גם על גרם השיניים כדי למנוע מחלות כמו פרידונטיטיס הגורמת לאובדן עצם במקרים חמורים.
  • אובדן עצם באזור השיניים יכול להתרחש בשל היעדרות של שיניים או בשל בעיות בריאות הפה הקשורות לחניכיים. כאשר החניכיים נתקלים בבעיות, כמו המצב הנקרא פרידונטיטיס (או בשמו האנגלי Periodontitis), זה יכול להוביל להשפעה על העצם התומכת שמתחת לשיניים. החיידקים הקיימים במחלת החניכיים יכולים להשפיע על העצם וגם על הרצועה הקיימת סביב השן, שמחברת את השן לעצם. הבנה נכונה של התהליכים האלה וטיפול בהם בזמן מוקדם יכולים להפחית את ההשפעה על הבריאות הכללית של הפה.
  • הכוונה וייעוץ: לעיתים, המטופל זקוק להכוונה בנוגע לסוג המברשת המתאימה לו, או לאופן השימוש בחוט הדנטלי. המרכז שלנו מציע ייעוץ מקצועי בכל הקשור להגיינת הפה.

השמירה על בריאות השיניים היא תהליך שכרוך בהקניית הרגלים טובים וביקורים תדירים אצל רופא השיניים. במרכז לרפואת השיניים בגבעת שמואל, בהנהגת הד"ר יוסף בן יוסף, אנו חוקרים, מנחים ומטפלים בכל מטופל כאילו הוא חלק מהמשפחה.

החשיבות של הטיפול הפרטי

למרות שקיימות אפשרויות טיפול בקופות החולים, בחירה בטיפול הפרטי מבטיחה לכם תשומת לב אישית, זמינות גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת וגישה משפחתית וחמה.

 לסיכום

אז למה אתם מחכים? אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה או בקשה. הגיע הזמן לקבל את הטיפול הטוב ביותר לשיניים שלכם.

Google Reviews

5stras
gal ahronigal ahroni
04:25 09 Feb 23
רופא נהדר מקצועי עיניני יש לו סבלנות מיוחדת במינה עשה לי עקירה כירוגית שהותירה אותי ללא כאבים, במה שרופאים אחרים נכשלו הוא הצליח ישר כח
בצעתי טיפול עקירה וכל כך חששתי מהתהליך ופחדתי שיכאב אך הטיפול היה מדהים! כמה רגישות סבלנות ומקצועיות באדם אחד.הייתי סופר לחוצה, פעם ראשונה שעוקרת שן, ולכן דר יוסף עצר מספר פעמים באמצע הטיפול נתן לי להירגע מהלחץ והבכי והמשיך שוב. הטיפול עבר ללא כאבים וההחלמה היתה מדהימה. כמה שעות אחרי שכחתי שכבר עקרתי שן. לא האמנתי שעקירת שן תהיה תהליך כה פשוט ללא כאבים לפני ואחרי.
Tom TsarfatiTom Tsarfati
10:19 17 Nov 22
רופא שיניים מומלץ ביותר. מקצועי, אדיב, סבלני ומחירים הוגנים.כל הטיפול במרפאה מתבצע באופן רגוע. הגעתי אליו בעקבות המלצה של בן משפחה ואחרי ששני רופאים המליצו על עקירת שן בינה לצורך ביצוע סתימה לא פשוטה בשן הצמודה. הצוות של דר יוסף ביצע את הסתימה ללא עקירת שן הבינה. הטיפול לא כאב כלל ואני מרוצה מאוד מהתוצאה.
אנחנו מטופלים מאושרים של ד״ר יוסף בן יוסףבשל חוויות קודמות חששנו לטפל, ואצל הד״ר בוצעה חוויה מתקנת!-טיפול ללא כאב!!לא מדובר בקליניקה אלא בבית!יחס אישי והקשבה יוצאת דופן לרצונות המטופל!!ממליצים לכם בחום להבין מקרוב את ההרגשהוהכי חשוב לחייך מאוזן לאוזן עם תוצאות מושלמות🤩
Olya NOlya N
12:20 15 Mar 18
קודם כל הוא רופא מאוד מקצועי. יוסף נותן אבחנות מדויקות ומבצע את עבודתו בקפדנות רבה. חשוב גם לציין שהוא רופא מאוד הגון - תמיד פועל רק לטובת המטופל (תחום רפואת שיניים בארץ מאוד פרוץ ויש הרבה אנשים רמאים שעוסקים במקצוע ומאוד מאוד קשה למצוא מישהו שיפעל לטובת הפציינט ולא לטובת הכיס שלו). דר בן יוסף גם מאוד קשוב למטופלים שלו, עדין ורגוע. יש עוד משהו חשוב במרפאתו - שמירה על הגיינה וסטריליות! דר בן יוסף מקפיד על סביבה סטרילית (זכרו שכשמישהו נדבק במחלה מדבקת דבר ראשון ששואלים אותו: "מתי ביקרת אצל רופא שיניים?"). לכן אני ממליצה (!!!) בחום על הרופא (ואני דווקא הבן אדם הכי חשדן בכל מה שנוגע לרפואת שיניים, כי עבדתי בתחום ואני יודעת עד כמה התחום בעייתי בארץ).
js_loader

שאלות ותשובות על טיפולי שיניים במרכז לרפואת השיניים בגבעת שמואל:

תשובה: סתימה לבנה היא סתימה אסתטית שמתאימה לשיניים הקדמיות, והיא משלבת את המראה הטבעי של השן. אמלגם הוא חומר מתכתי, המצוי בשימוש בזכות עמידותו הגבוהה.

תשובה: במרפאתנו אנחנו מציעים פתרונות יעילים וחדשניים לבעיה זו, הכוללים טיפול מקצועי והמלצות לשמירה על היגיינת הפה.

תשובה: אנו מציעים טיפולים שונים, כולל הוצאה, טיפול שורש בדיקה חינם וייעוץ לטיפול בשיני בינה.

תשובה: בחירה בטיפול פרטי מבטיחה תשומת לב אישית, זמינות גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת וגישה משפחתית וחמה. בנוסף בקופות החולים ההרגשה שניתנת היא של פס יצור ובכל פעם מקבלים רופא אחר ולעיתים רבות אלה רופאים צעירים חסרי ניסיון בטיפולים מורכבים ובהצלת שיניים.

תשובה: טיפול שורש מתבצע כאשר ישנם כאבים חזקים או הרתחה בשן. הד"ר יוסף בן יוסף יכול לבצע בדיקה ולהמליץ על הטיפול המתאים.

תשובה: אנו עובדים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שמפחיתות את התחושה של כאב. הנחיית הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות.

תשובה: במרפאתנו אנחנו משתמשים בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום רפואת השיניים.
למשל, ניתן לבצע במרפאה השתלות שיניים ממוחשבות, הדמיות שיניים דיגיטליות לקראת טיפול שיניים אסתטי ועוד. 

תשובה: ניתן להתקשר אלינו ישירות ולתכנן את הביקור שלך. אנו מציעים גם התאמה לתורים בצורה מקוונת. מרגע שמגיעים הרופא יערוך בדיקה יסודית ויבצע צילומי רנטגן אם צריך או יפנה לצילומים פנורמים או מתקדמים אחרים לפי אופי הטיפול ולאחר מכן יוכל לקבוע את אופי הטיפול ואת משכו . 

תשובה: כן, אנחנו מציעים מגוון אפשרויות לתשלום, כולל תשלומים מרובים, בהתאם לטיפול המבוקש.

תשובה: אנו עובדים קשה כדי לוודא שזמן ההמתנה הוא המינימלי האפשרי, וברוב המקרים תוכל לקבוע תור בצורה מהירה ונוחה.

בואו להתרשם מאלבום העבודות המדהים של ד"ר יוסף
בואו לקבל המלצות ממטופלים שעברו את הטיפול אצל ד"ר יוסף
דילוג לתוכן